pswiatki pisze: ↑4 października 2019, o 23:12
Ale to nie określenie i przedstawienie celu, który chcą osiągnąć będzie bodźcem dla ludzi, żeby kupili nowe radio. Chyba się zgadzamy z tym, że ludziom trzeba by pokazać, że to faktycznie lepsze, że coś więcej daje, itp, itd. Inaczej mizeria (jak to widać obecnie).
A że oczywiście cel jest taki, o jakim piszesz powyżej, no to jasne, oczywiście.
Przecież rozwiązanie problemu jest bardzo łatwe, trzeba dać ludziom ofertę, to nabędą odbiorniki:
pokrycie ludnościowe | powierzchniowe
RMF CLASSIC: 24,76 %| 5,5 %
RMF MAXXX: 30,91 % | 15,9 % brakuje w Lublinie, Łodzi, Olsztynie
ZET Chilli: 6,81 % | 0,58 % brakuje prawie we wszystkich dużych miastach
Meloradio: 23,55 % | 8,6 % brakuje w Białymstoku, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie, Trójmieście, Zielonej Górze
Antyradio: 26,0 % | 5,3 % brakuje w Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Lublinie i Opolu
Radio WAWA: 21,3 % | 7,22 % brakuje w Białymstoku, Bydgoszczy, Gdyni, Olsztynie, Poznaniu, Zielonej Górze, Opolu, Lublinie
TOK FM: 30,22 % | 7,83 % brakuje w Olsztynie i Zielonej Górze
Złote Przeboje: 36,51 % | 14,52 % brakują w Olsztynie i Toruniu
Rock Radio: 9,78 % | 1,81 % brakuje w wielu miastach
Radio Pogoda: 13,59 % | 2,02 % brakuje w Szczecinie, Olsztynie, Białymstoku, Kielcach, Łodzi, Rzeszowie, Zieleniej Górze …
Radio Plus: 33,25 % | 22,44 % brakuje w Kielcach, Rzeszowie, Katowicach, Opolu, Białymstoku, Poznaniu
Nie uwzględniłem koncesje udzielone w 2019 r.
Znane marki bez porządnego zasięgu technicznego. W pierwszym etapie w każdym mieście wojewódzkim nadajniki 10 kW, w drugim etapie wpierw pokrycie sygnałem wzdłuż autostrad, w trzecim etapie w zadłuż najbardziej popularnych dróg szybkiego ruchu.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... pa1120.png
Inną możliwością jest utworzenie mapy, gdzie można odbierać najmniej programów i wejść tam na rynek. Jeżeli słuchacze mają dostęp do 10 programów i zwiększy się możliwość odbioru o dalsze 10, to jest to dla nich rewelacja. Jeżeli obecnie mają już dostęp do 25 programów i zwiększy się ofertę o 10, to tego nie odczują.