Pavl6 pisze:Szef Puls 2 upiera się, że logo NIE BĘDZIE transparentne i niejaskrawe, a więc najlepiej nie oglądać tej stacji, może to im da do myślenia
.
Ja też nie oglądam kanału puls 2. W dvb-t są inne kanały które mają bezpieczne logo.Nie oglądam tez kanału polsat sport news gdy nadawane są paski informacyjne.
Czekałem, czekałem i otrzymałem odpowiedz od KRRiT.Kolejne listy do KRRiT już wysłałem.
Właśnie redaguje kolejny list.Przypadki zniszczenia telewizorów przez jaskrawe logo miały miejsce i dotyczyły telewizji programowej np poprzednie nieprzezroczyste logo tvp, poprzednie czerwone logo tvn turbo i obecne logo tvn 24 i paski informacyjne na tym kanale.
http://forum.ncplus.pl/forum/showthread ... 704&page=4
Link wyżej na razie nieaktywny.Forum nc+ nie działa.
Zaczekam jeszcze kilka dni i wysyłam list do UOKiK.UOKiK nam pomoże. Pomogł w sprawie logo tvp.
W liście od KRRiT napisano że skargi na nieprzezroczyste logo puls 2 należy kierować na adres
Telewizja Puls Sp.z o.o. ul Chełmska 21,budynek 22,00-724 Warszawa, telefon 22 559 73 00 lub 01
adres e-mial
kontakt@pulstv.pl
Skargę pod adres e-mial wysłałem ale brak zmian logo.
List do UOKIK już wysłałem .Na razie tylko odpowiedz automatyczna.
Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie
z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego
Oczywiście racja jest po stronie telewidzów. Zaczekamy na odpowiedz od UOKIK na pewno będzie pozytywna. W liście od zagranicznej stacji telewizyjnej napisano.
Szanowny Widzu,
Bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten dotychczas nie poruszany, a jakże ważny problem.
Problem istotny nie tylko ze względu na ochronę praw konsumentów i naszą wolę dostarczania produktu możliwie najwyższej jakości oraz bezpiecznego dla widzów i sprzętu, lecz zagadnienie dotykające sprawy dla nas najważniejszej - Państwa satysfakcji.
Nasycenie logotypu zostanie obniżone w możliwie najszybszym czasie.
z wyrazami szacunku,
Zespół Fox International Channels Polska