Według mnie taka kampania powinna być przede wszystkim obecna w telewizji. I nie powinny to być supernowoczesne krótkie spoty podczas reklam, z których zwłaszcza ludzie niezorientowani nic nie zrozumieją. Spoty powinny w całości odpowiadać na wszystkie pytania dot. DVB-T, a nie tylko informować i zmuszać ludzi do samodzielnego pytania (tak jak było z platformą TVP - startujemy, ale właściwie nie wiadomo co i jak). To powinny być filmy prosto obrazujące całą sytuację z wyczerpującym komentarzem. Według mnie powinny się tak znaleźć przede wszystkim informacje takie jak: co to jest cyfrowa telewizja, czym różni się telewizja naziemna od satelitarnej (bo niektórzy kojarzą telewizję cyfrową tylko z satelitą, jakby zapomnieli o analogowych czasach), jakie są korzyści z przejścia na DVB-T, w co należy się wyposażyć, itd. Mogłoby to być kilkadziesiąt spotów, każdy na inny temat, puszczane losowo w różnych blokach reklam. Taka prawdziwa kampania informacyjna. Do ludzi najlepiej docierają obrazy, nie słowa, więc wszystko powinno być zobrazowane, nawet w formie animowanej. Tak, żeby łatwiej było pojąć czemu np. teraz można zmieścić 7 kanałów w miejscu 1 analogowego.