Odbiór DVB-T w woj. mazowieckim (PN)

piotreczek
Posty: 30
Rejestracja: 8 września 2010, o 09:28

Jak odbierać dvb-t w Płońsku

Post autor: piotreczek »

Witam.
Jestem nowy i na forum i zielony w dvb-t. Mieszkam w Płońsku (70km od Warszawy na Gdańsk). Jak mogę tu odbierać dvb-t? Czy dam radę na zwykłej antenie siatkowej czy muszę inwestować w jakąś inną? Jaki kupić dekoder bo w telewizor raczej na razie nie będę inwestował.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.

Dodam że mieszkam w bloku na 4 piętrze i z mojego balkonu w stronę warszawy nie mam żadnych przeszkód typu drzewa czy inne budynki.

lemiechk

Re: Jak odbierać dvb-t w Płońsku

Post autor: lemiechk »

Na początek zapoznaj się z zawartością tego forum. Potem będzie łatwo.

piotreczek
Posty: 30
Rejestracja: 8 września 2010, o 09:28

Re: Jak odbierać dvb-t w Płońsku

Post autor: piotreczek »

lemiechk pisze:Na początek zapoznaj się z zawartością tego forum. Potem będzie łatwo.
Dziękuję forumowiczom za niezwykle konstruktywną pomoc. :twisted:
Gdybym chciał spędzić miesiąc na przeczytaniu wszystkich wątków i postów na tym forum to bym nie zadawał pytań. Chyba zresztą co niektórzy zapomnieli jaka jest idea forum: pytać by ktoś kto wie pomógł znaleźć odpowiedź.

Reasumując odradzam wszystkim zadawanie tu jakichkolwiek pytań tylko od razu zacząć czytać od początku do końca całe forum, bo może znajdziesz odpowiedź na interesujący Cię temat. Powodzenia. :mrgreen:

Awatar użytkownika
sputnik
Posty: 20
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, o 17:21

Re: Jak odbierać dvb-t w Płońsku

Post autor: sputnik »