SHARP LC-32DH65E

arek3city

Sharp LC-DH65E + UPC

Post autor: arek3city »

Witam serdecznie.
Jestem laikiem i wiem na ten temat tylko tyle co Cioocia Google podpowiedziała
a więc tak:
Dysponuję TV (pewnej firmy) model. LC-DH65E wyposażony jest w dvb i gniazdo CI oraz telewizję kablową UPC.
...
Pomijając okoliczności
...
Do czego muszę włożyć kartę klucz UPC aby uruchomić telewizję cyfrową z pominięciem ichniejszego dekodera (kolor dekodera nie integruje się z kolorem powierzchni na której ustawiony jest telewizor )
Wszystko mam legalnie jednak dekoder UPC wpływa negatywnie na aranżację wnętrza (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało)
Za wyrozumiałość i udzieloną odpowiedź z góry bardzo dziękuję

orin
Posty: 640
Rejestracja: 1 stycznia 1970, o 01:00
Miejscowość: Warszawa
Odbiornik: KDL50W809C,UE40H6700,UE48J6200
Instalacja antenowa: Antena Fracarro LP345F LTE ~20 m n.p.z. / kabel Triset 113 PE 10 m
Nadajnik - obiekt nadawczy: RTCN Warszawa PKiN

Re: Sharp LC-DH65E + UPC

Post autor: orin »

arek3city pisze:Witam serdecznie.
Jestem laikiem i wiem na ten temat tylko tyle co Cioocia Google podpowiedziała
a więc tak:
Dysponuję TV (pewnej firmy) model. LC-DH65E wyposażony jest w dvb i gniazdo CI oraz telewizję kablową UPC.
...
Pomijając okoliczności
...
Do czego muszę włożyć kartę klucz UPC aby uruchomić telewizję cyfrową z pominięciem ichniejszego dekodera (kolor dekodera nie integruje się z kolorem powierzchni na której ustawiony jest telewizor )
Wszystko mam legalnie jednak dekoder UPC wpływa negatywnie na aranżację wnętrza (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało)
Za wyrozumiałość i udzieloną odpowiedź z góry bardzo dziękuję
Nie ma żadnej możliwości korzystania z cyfrowej TV UPC w innym odbiorniku nić oddbiornik UPC. Karta UPC jest parowana z tunerem cyfrowym.

arek3city

Re: Sharp LC-DH65E + UPC

Post autor: arek3city »