Domowa sieć DVB-T

grzewkins

jedna antena dwa tunery

Post autor: grzewkins »

witam
kupiłem takie dwa ustrojstwa
http://www.dipol.com.pl/odbiornik_i_rej ... A99250.htm
i nową antenę
http://www.eltrox.pl/antena-kierunkowa- ... -2808.html
i rozgałęźnik
http://www.eltrox.pl/rozgaleznik-sygnal ... p-166.html
chcę podłączyć je do jednej anteny i do dwóch telewizorów aby na każdym oglądać inny program
ustawiłem na kierunek Rusinowa to tuner zaprogramował się i oglądałem, wczoraj podłączyłem drugi i wówczas ten pierwszy zameldował brak sygnału chwilami pojawiał się i zrywał
próbowałem jeszcze raz zaprogramować i wtedy znalazł kilka nie znalazł TVP 1 i 2 i TVP Info zauważyłem , że mimo braku sygnału wyświetlał się komunikat co aktualnie program nadaje i co będzie następne
jestem zielony i nie wiem co dalej mam zrobić, żona mnie dręczy, a sam bym chciał to mieć z głowy
czy jest jakiś miernik takiego sygnału w rozsądnej cenie żeby mógł zacząć od dobrego ustawienia anteny
dodam jeszcze, że z miejsca gdzie mieszkam to w linii prostej mam do Rusinowa 48 km
czy da się to jakoś przeskoczyć czy trzeba wystawić jeszcze jedną antenę?
:oops:
pozdrawiam

Awatar użytkownika
DanielK
Posty: 1364
Rejestracja: 31 stycznia 2009, o 13:12

Re: jedna antena dwa tunery

Post autor: DanielK »

Proszę popraw linki i zobaczymy co jest nie tak ;)

grzewkins

Re: jedna antena dwa tunery

Post autor: grzewkins »

http://www.dipol.com.pl/odbiornik_i_rej ... A99250.htm
i nową antenę
http://www.eltrox.pl/antena-kierunkowa- ... -2808.html
i rozgałęźnik
http://www.eltrox.pl/rozgaleznik-sygnal ... p-166.html
chcę podłączyć je do jednej anteny i do dwóch telewizorów

grzewkins

Re: jedna antena dwa tunery

Post autor: grzewkins »

coś nie teges zrobię inaczej ;)


p-b
Posty: 282
Rejestracja: 9 października 2010, o 22:26

Re: jedna antena dwa tunery

Post autor: p-b »

...
Ostatnio zmieniony 20 maja 2012, o 22:33 przez p-b, łącznie zmieniany 1 raz.

michal77
Posty: 94
Rejestracja: 20 marca 2009, o 13:09