Antena 60km od nadajnika

DavidGT

ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: DavidGT »

Witam,

zakupiłem antenę ATRAX 300 DVB-T i niestety nie odbieram żadnych kanałów cyfrowych na kanale K39 sygnał coś tam skacze ale nie łapie. Na analogu ściągam TVP1 TVP2 i słaby POLSAT.
Mieszkam 50km od Częstochowy i myślałem że będę łapać sygnał...

a wiec moje pytanie brzmi czy zakup wzmacniacza do tej anteny coś by pomógł ? jeśli tak to jaki zakupić ?

jestem laikiem w tych sprawach z góry dzięki za pomoc.

keram23

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: keram23 »

Rzuć okiem na Stronę główną forum, a zauważysz taki dział:
Anteny i systemy antenowe
Tam albo znajdziesz już gotową odpowiedź, albo będzie to odpowiednie miejsce dla rozwinięcia tego tematu.

Adminie - czyń swoją powinność ;)

DavidGT

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: DavidGT »

Czyli twoim zdaniem to wina anteny tak ?

bo ja tak naprawdę nie wiem w czym problem dlatego pisze w tym dziale...

debe
Posty: 344
Rejestracja: 10 maja 2010, o 13:35
Odbiornik: SonyKDL-40EX700
Instalacja antenowa: WIWA AN 220
Nadajnik - obiekt nadawczy: RTCN Wichów/ Jemiołów

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: debe »

DavidGT pisze:Czyli twoim zdaniem to wina anteny tak ?
Tak.

Awatar użytkownika
Puma
Posty: 2994
Rejestracja: 13 kwietnia 2009, o 08:48
Miejscowość: Chojnice
Odbiornik: LG 32LM6370 WebOS 4.5, HbbTV 2.0.1
Instalacja antenowa: Dipol 44/21-69 Tri Digital (bez wzmacniacza), ~7m.n.p.t.
Nadajnik - obiekt nadawczy: Trzeciewiec (63km)

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: Puma »

50km to za daleko aby odebrać na takiej antenie.
Poczytaj temat o antenach a się przekonasz że taka antena nie jest najlepsza... kupno wzmacniacza nic nie da jeśli antena jest za słaba.

DavidGT

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: DavidGT »

Dobra wiec zmienię antenę wielkie dzięki za pomoc
pozdrawiam ;)

DVB-T

Re: ATRAX 300 DVB-T + wzmacniacz ?

Post autor: DVB-T »