SONY KDL-37U4000

Hodowca

SONY KDL-37U4000

Post autor: Hodowca »

Witam wszystkich na poczatku powiem ze jestem kompletnie zielony w tych sprawach:P.Otóż mam telewizor Sony KDL 37U4000.Niestety nie posiada on mpeg4 a chcialbym odbierac telewizje naziemna.Wiec planuje zakup tunera Ferguson Ariva t65.I teraz moje pytanie czy jezeli zakupie ten tuner to bede mogl odbierac juz ta telewizje czy bede musial jeszcze kupowac jakies kable (bo i tak pewnie bede musial kubic przedluzke kabla laczaca telewizor z tunerem) i inne rzeczy czy poprosu po podlaczeniu tunera bede mogl normalnie ogladac nowe programy czy nie?Przepraszam za bledy ortograficzne :P.

alabama1
Posty: 987
Rejestracja: 2 stycznia 2012, o 16:38
Odbiornik: Philips 32PFL3606H/12,
Manta DVBT010
Instalacja antenowa: Antena siatkowa
Nadajnik - obiekt nadawczy: Wichów/Jemiołów

Re: Czy może byc?

Post autor: alabama1 »

Antena, euro-złącze lub hdmi, dekoder podłączasz i szukasz kanałów. I tyle.

Hodowca

Re: Czy może byc?

Post autor: Hodowca »

Aha dzięki a czy może być taka stara antena czy jakaś nowsza?

Awatar użytkownika
kris_s8
Posty: 180
Rejestracja: 26 grudnia 2011, o 13:01
Miejscowość: Zgłobice
Odbiornik: SamsungUE32K5572SU, Wiwa MAXX, Manta 20LHN38L
Instalacja antenowa: Siatka na poddaszu z symetryzatorem do Samsunga.Do Wiwy biquad.DoManty "drut
Nadajnik - obiekt nadawczy: RTON Tarnów g. Św. Marcina

Re: Czy może byc?

Post autor: kris_s8 »

może wystarczy stara. trzeba spróbować. może być nawet za mocna

remont
Posty: 33
Rejestracja: 31 maja 2011, o 18:53
Odbiornik: ARIVA 120 COMBO.
STRONG 8115
Instalacja antenowa: szerokopasmowa (Siatkowa)
Nadajnik - obiekt nadawczy: Sucha Góra,Kielce

Re: Czy może byc?

Post autor: remont »

Dokup jeszcze kabel HDMI, wersja min.1,3b -do połączenia Arivy z TV.Wtyczke od anteny (ta co teraz jest wetknięta w TV),wtykasz do Arivy i dajesz szukanie na tunerze i już masz DVB-T)

Hodowca

Re: Czy może byc?

Post autor: Hodowca »