Strona 6 z 6

Re: WIWA H.265

: 28 sierpnia 2022, o 09:00
autor: gocom
Gotowe są dwie wersje oprogramowania układowego:
1. Przycisk INFO nie działa
2. Przycisk INFO pełni funkcję RECALL

Opis programów przez naciśnięcie przycisku EPG, powrót do ustawień fabrycznych poprzez MENU-->SYSTEM

Możesz zrobić trzecią opcję:
3. Przycisk INFO nie działa lub wykonuje funkcję RECALL
Funkcję INFO realizuje przycisk SINCE SET pod warunkiem, że wartość komendy tego klawisza jest ustawiona fabrycznie i nie uległa zmianie przez właściciela na inną wartość podczas eksploatacji dekodera.

Re: WIWA H.265

: 2 lutego 2023, o 13:57
autor: Krosnoludek
Dzwoniłem do serwisu Wiwy, by usunęli ukryta funkcję spod przycisku Info i zrobili powrót do ustawin fabrycznych specjalnym kodem.
Mam już dość obecnych Wiw i jazdy do osób które wykasowały sobie kanały. W serwisie mówią, że nikt im tego problemu nie zgłaszał. Jak tego nie zmienia to tuner do elektrośmjeci się nadaje lub rozebrać pilota i podkleić gumkę przycisku info izolacja. Mają zgłosić to do poprawy by kodem był powrót do ustawin fabrycznych, ale mówił że wątpi by to poprawiono.

Re: WIWA H.265

: 4 lutego 2023, o 14:07
autor: ukaszu
Reset spod przycisku Info można zmodyfikować grzebiąc w firmware - wydłużyć czas potrzebny na załapanie, wyłączyć całkowicie (ale tak żeby podstawowa funkcja Info działała normalnie) lub chyba nawet przenieść pod inny przycisk. Są zmodyfikowane firmware od Dipola i Arivy (działają też na Wiwie) gdzie ten czas został wydłużony.
Ogólnie to czas resetu jest zdecydowanie za krótki, a wybór akurat przycisku Info to nieporozumienie, ale dla producenta reset specjalnym kodem będzie raczej nieopłacalny.

Re: WIWA H.265

: 5 lutego 2023, o 01:27
autor: Krosnoludek
Nie będę starszym osobom wbrywał zmodyfikowanego oprogramowania, które równa się utrata gwarancji, a następnie kupował im z mojej kieszeni nowy. Jak Wiwa nie zmieni powrót do ustawień fabrycznych spod przycisku Info do wywołania tego specjalnym np. 6 cyfrowym kodem, to nigdy więcej Wiwy.

Re: WIWA H.265

: 5 lutego 2023, o 11:09
autor: ukaszu
Nie ma co sobie robić nadziei, producent Wiwy tego nie zrobi w formie jaką proponujesz, a i odpływ tych kilku/kilkunastu klientów nie zrobi na nim wrażenia, to się nie kalkuluje.

Re: WIWA H.265

: 7 lutego 2023, o 13:37
autor: Zygzuś
Krosnoludek pisze: 5 lutego 2023, o 01:27 Nie będę starszym osobom wbrywał zmodyfikowanego oprogramowania, które równa się utrata gwarancji, a następnie kupował im z mojej kieszeni nowy. Jak Wiwa nie zmieni powrót do ustawień fabrycznych spod przycisku Info do wywołania tego specjalnym np. 6 cyfrowym kodem, to nigdy więcej Wiwy.
Niestety też nie polecam wiwy, bo nawet soft zmodyfikowany nie chroni przed resetami prądowymi, losowym bootem i wciskaniem przycisków z pilota, które mogą przestawić obraz, wykasować listy. Pendrive stale obecny w porcie to połowiczne rozwiązanie, bo kiedyś padnie, a naciskanie 1 czy 2 można pomylić.

Re: WIWA H.265

: 7 lutego 2023, o 16:30
autor: Krosnoludek
Zgłaszajcie do Wiwy ten problem z powrotem do ustawień fabrycznych pod przyciskiem info, będą mieć więcej zgłoszeń to prędzej to naprawią, a wiadomo, jak jedna osoba im to zgłosi to gdzie będą to mieć.

Re: WIWA H.265

: 8 lutego 2023, o 10:05
autor: bogdanzieba
@Krasnoludek wysłałem zgłoszenie do serwisu WIWY :)

Re: WIWA H.265

: 8 lutego 2023, o 13:00
autor: ukaszu
Co pisać w zgłoszeniu? Że mają wyłączyć możliwość resetu? Widząc jak wygląda callback obsługi pilota IR, śmiem twierdzić że reset kodem może być dla nich kłopotliwy.

Re: WIWA H.265

: 8 lutego 2023, o 17:38
autor: MaxEvans
Ja też. Nie liczę na to :D

Re: WIWA H.265

: 8 lutego 2023, o 23:13
autor: Krosnoludek
Jak to miały rozwiązane stare Wiwy HD 90 bo one nie przywracały do ustawień fabrycznych po długim wciśnięciu info.
Według mnie po wejściu do Menu powinno się wpisywać 6 cyfrowy kod by serwis miał możliwość powrotu do ustawień fabrycznych gdy do nich trafi taki tuner na serwis, a nie jak to jest obecnie pod Info.
Inne ukryte funkcje też powinni wyłączyć, ale najgorsze jest ten pod info.

Mnie serwisant w zeszłym tygodniu powiedział że nikt im tego problemu nie zgłaszał, co już mija się z prawdą, bo na pewno ja w czerwcu zgłaszałem, ogólnie ton miał "olewczy" czytaj kupiłeś więc spadaj.