Potrzebna dobra antena na teren zalesiony i odległy od nadajników.

idieyoung
Posty: 4
Rejestracja: 28 marca 2022, o 13:04
Miejscowość: Wirty

Potrzebna dobra antena na teren zalesiony i odległy od nadajników.

Post autor: idieyoung »

Witam, Tak jak w tytule potrzebuję dobrej anteny na zalesiony i odległy od nadajników teren. Niestety nie znam się za bardzo na tym dlatego piszę tutaj.Obecnie posiadam coś takiego jak na tym obrazku Obrazek .
Odbieram TVP1 TVP2,ale już jak chcę odbierać Polsat to muszę kombinować i mam do wtyku antenowego F doczepiony drut bo bez niego bardzo zacina mi ten Polsat. O TVP Rozrywka mogę zapomnieć,chociaż czasami odbiera mi w dzień,ale bardzo rzadko. Siła sygnału,jakość sygnału skacze od 90 do 0 i tak cały czas. Czasami jak ustawię jedne kanały,to znikają drugie i tak w kółko. Wieczorem są duże problemy bo tak jak kanały działają mi w dzień,to wieczorem albo zacinają,albo znikają całkowicie. Potrzebuję pomocy w doborze dobrej anteny,która rozwiąże ten problem i będę mógł odbierać i TVP i Polsaty,Fokus,Superklatkę czy też TVP Rozrywkę itp. Bardzo liczę na pomoc! :cry: :cry:

pasjonat
Posty: 447
Rejestracja: 29 kwietnia 2021, o 12:52
Miejscowość: Powiat Lipsko
Odbiornik: Kruger&Matz KM0232. Rok produkcji- 2016.
Instalacja antenowa: Antena TV AX1000 + LTE combo, wzmacniacz W-20
Nadajnik - obiekt nadawczy: Kielce/Święty Krzyż, Radom/Wacyn

Re: Potrzebna dobra antena na teren zalesiony i odległy od nadajników.

Post autor: pasjonat »

Kupiłeś za słabą antenę- ile mogło to kosztować 100 zł? Według mnie jak chcesz antenę dookólną, która ściąga z każdego kierunku to polecam: Antenę Digital720 lub Digital360, ale przed zakupem najlepiej obejrzeć kilka recenzji na YT np. tą recenzję https://www.youtube.com/watch?v=X0_Iuzvvq40 .